Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

Donna Hoogstraaten

Sinds jaar en dag droomde ik ervan mijn eigen baas te zijn. Ik heb een eigen visie op het leven wil deze graag uitdragen. Ik hecht veel belang aan het zelf opvoeden van mijn kinderen, doe graag de dingen op mijn manier en deel ook graag mijn eigen tijd in. Oktober vorig jaar ben ik van start gegaan met mijn eigen adviesbureau voor voeding en gezondheid. Heerlijk vanuit huis werken. Altijd dichtbij mijn gezin!

Zoals jij al aan geeft, betrek je kinderen bij je werk, dat is zeker altijd een succes. Mijn kinderen (5, 8 en 10 jaar) voelen zich heel belangrijk wanneer ik ze vraag om een nieuw recept te proeven voor een kookworkshop die ik heb gepland. En wat is er nu leuker om telkens weer te mogen proeven of zelf een idee aan te mogen dragen? Het ondergaan van een massage, omdat mama moet oefenen valt natuurlijk ook altijd in de smaak. Op deze manier zijn mijn kinderen heel betrokken bij mij. Het is altijd weer fantastisch te zien hoe blij zij kijken wanneer ik weer een opdracht heb gekregen of een nieuwe tevreden klant heb gehad. Soms denk ik wel eens: wie is er nu blijer met mijn behaalde succes: de kinderen of ikzelf?

Nu ben ik gelukkiger dan ooit, ik heb mijn plekje gevonden. Ik straal dat waarschijnlijk uit want mijn zaak groeit als kool!

Bezoek hier de website van Donna: http://www.adviesbureau-lavandula.be

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Donna!

Ik ben blij voor jou en je kids! Geniet ervan. En niet moeilijk dat je zaak groeit als kool, de workshops zijn enorm leuk en nuttig!

Groetjes,

Auke

Anoniem zei

Hé vriendin!!! Jij ook hier!?

Ik vind het fijn dat het zo goed gaat met Lavandula!!! Je hebt er veel voor gedaan (en gelaten), tijd om nu de vruchten te plukken van het harde werken.
Jou kennende kan het alleen maar nog beter worden/gaan!

Groetjes,
Marlies