Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

Bianca Rietveld


Na een paar jaar werken met bloesemremedies kreeg ik een duwtje die kennis te combineren met mijn liefde voor edelstenen, en eens wat edelsteenremedies te maken. Dat experiment was zo'n succes dat het een vervolg kreeg. Flow Remedies omvat op dit moment 46 losse remedies, 20 combinaties en 5 sprays. Vijf praktijken werken inmiddels met de remedies. Je kunt ze gebruiken om geestelijk beter in balans te komen en als ondersteuning op je levenspad of bij het werken aan jezelf.

Voor mijn edelsteenremedies zocht ik een aantal natuurzuivere producten om daar remedies aan toe te voegen, en zo kwam ik de Harmonie cosmetica tegen. Daar was ik zo enthousiast over dat ik ze allemaal wel in mijn webwinkel wou zetten, dus het sprongetje om een aparte webwinkel te maken met nog meer natuurzuivere verzorgingsproducten was snel gemaakt. Dat werd www.beautybyflow.nl, een webwinkel in natuurzuivere cosmetica. Het criterium hiervoor is dat het product het BDIH keurmerk heeft en dus gecontroleerd is door een onafhankelijke instantie op aanwezigheid, of liever gezegd afwezigheid van synthetische of schadelijke stoffen, of als het echt 100% natuurlijke ingrediƫnten bevat. De merken die ik voer zijn Harmonie, Earth.Line, Sea.Line, Weleda en de Traay.

Best aardig voor iemand die toevallig Wahm is geworden. Voor mij geen baas meer, en al helemaaaal niet buitenshuis. Voor mij is het de perfecte oplossing. Veel minder gejaag en vooral minder schuldgevoel. Eeeh, ander schuldgevoel, als ik eerlijk ben: ik hoef ze niet bij iemand anders te 'dumpen' als ze ziek zijn en laat gewoon alles vallen, maar voel me wel eens schuldig als ik zeg 'nu even niet' als ik met een bestelling bezig ben of aan de websites aan het sleutelen ben...

De websites van Bianca zijn:

Geen opmerkingen: