Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

Wahmlinks

Anke ten Kley schrijft: "In 2006 heb ik besloten om een opleiding tot uitvaartondernemer te volgen. In 2007 ben ik afgestudeerd. In de tussentijd ben ik gescheiden, en wonen onze kinderen (17, 15, 11) de helft van de week bij mij. Nu ben ik bezig om mijn eigen uitvaartonderneming op te zetten. Mijn kantoor heb ik boven op zolder." http://www.uitvaartinstijl.nl

* Wouthiera Crommelin van Bloei startte een heel bijzonder initiatief: een opvoed-abonnement voor ouders, met maandelijks een visualisatie en meditatie: http://www.inbloei.nu/page/show/digitale_abonnementen

* Anna van Vliet startte 2 maanden geleden met haar eigen bedrijf: "Na een half jaar voorbereiding (waarin ik natuurlijk ook je boek gelezen heb!) ben ik met 'ruim je leven op' begonnen. Omdat ik de zorg heb voor een allerschattigste meisjestweeling van bijna 5 wil ik nu proberen mijn bedrijf rendabel te maken - een baan zoeken kan ik altijd nog. Ik ben zeer tevreden met mijn concept, dat staat als een huis, maar nu moet ik ook nog klandizie genereren... Dus als je nog tips hebt!" http://www.ruimjelevenop.nl

Mijn tips:
Anna, ik zie dat je je al onderscheid van de meeste andere professional organizers doordat je een spirituele insteek gebruikt. Dat is goed. Misschien kun je nog iets bedenken?
Wat ikzelf altijd een probleem vind, is dat professional organizers zo duur zijn! Is er iets dat je kunt bedenken, waardoor de kosten minder worden? Bijvoorbeeld omdat je 3 mensen tegelijk behandelt, en met alle 3 alle huizen afgaat, zodat ze kunnen leren van elkaar? (Mmm, bedenk ik me, misschien dat ik dat ook weer niet zou willen!) Of wekelijkse telefonische coaching, dat zou je wel via een conference call in een groepje van 5-10 kunnen doen, en dan kan iedereen ook weer van elkaar leren. Succes ermee!

Geen opmerkingen: