Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

Wahmlinks

Karin Frenay laat ons weten:
"Ik ben al sinds meer dan twee jaar een fan van de Wahm club. En vorig jaar ben ik eindelijk mijn eigen bedrijf begonnen. Ik verkoop kleding bij mij thuis en bij ander mensen in partys. Het is een kledinglijn die exclusief verkocht word via prive consulenten. In Nederland was ik een tijd de enige die ermee bezig is, en ik wil het netwerk graag uitbreiden. Het leuke is dat je met mode bezig bent, en heel leuke sociale contacten hebt. En aan je klanten de gelegenheid geeft in alle rust en gemak hun garderobe te passen en uit te kiezen. Gezellig met vriendinnen samen een avond winkelen bij jouw thuis. Makkelijker kan het niet!
Ik wil je graag uitnodigen voor onze modeshow van de lente/zomer collectie. Toegang is € 5.00 inclusief alle drankjes. Het word een gezellige en inspirerende avond!"
Hier is haar site: Green House
de modeshow vindt plaats op 7 maart in Haarlem

Dinie de Zeeuw schrijft:
"UkkePuk is een eendje dat ik ooit heb verzonnen. Inmiddels is UkkePuk uitgegroeid tot een waar persoontje dat op het punt staat de wereld te ontdekken en ik wil haar graag met jullie delen."
Hier is haar site: http://kleineukkepuk.punt.nl

Diana van Zevenbergen mailde ons vorig jaar al:
"Ik heb destijds bij de geboorte van mijn 2 kinderen Max en Lara een kraammand gekregen van mijn zus. Dat vond ik zo bijzonder en waardevol, dat ik het idee kreeg om ze zelf samen te stellen. Natuurlijk zijn er al kraammanden te koop, maar de meeste vind ik flauw en oubollig qua inhoud. Ik wilde graag een hip tintje geven aan een traditioneel cadeau en dat is zeker gelukt, vind ik."
Hier is haar site: http://www.geboortekraam.nl

En de sites van één van mijn coaches, Toine Revier: http://www.opwegnaarverbinding.com en http://www.leveninovervloed.nl.

Geen opmerkingen: