Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

Saskia van Sluijs

Al sinds mijn pubertijd kamp ik met het probleem van een grote cup en nooit leuk en goed zittende lingerie kunnen vinden. Twaalf jaar geleden bedacht ik me dat het een goed plan zou zijn om mijn eigen atelier in lingerie op te gaan zetten, want ik hoorde om mij heen dat ik niet de enige was met dit probleem.

Mijn plannen werden verhindert doordat ik mijn kindjes kreeg, maar 2 jaar geleden, na mijn echtscheiding en in een uitkering, kreeg ik de kans om het plan dan echt waar te maken. Ik ben toen een opleiding tot coupeuse in de lingerie gaan volgen en heb tergelijkertijd mijn ondernemersplan geschreven en een drietal curssusen gevolgd. Een zware periode van veel leren en grote sprongen voor uit maken. In juli 2007 kreeg ik mijn certificaat en mag ik dan eindelijk mijzelf officieel coupeuse noemen.

De website is in eerste instantie gericht op het maken van lingerie en badkleding op maat, maar daarnaast bied ik ook retrokleding op maat aan, workshops lingerie maken en een webwinkel waar ik accesoires, kleding en andere leuke hebbedingetjes op plaats.

Bezoek hier de site van Saskia: Teaze me!

Geen opmerkingen: