Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

WahmLinks

Gacelle Gorter mailt ons:
"Ik wil je bedanken. Omdat je een boek hebt geschreven waar ik door geïnspireerd ben geraakt. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk heb ik ook een goede reden gevonden om een WAHM te worden. Ik ben namelijk een eigen bedrijfje begonnen in taarten maken en decoreren: O-CAKE! Ik besta nog maar net 4 maanden en heb al behoorlijk wat opdrachten binnengehaald waaronder zelfs 2 opdrachten voor SBS6! Ik ben supertrots en blij dat ik deze stap heb genomen. Ik ben nog niet helemaal thuiswerkend, maar per 1 januari hoop ik dat wel te kunnen zijn.
Dus bij deze: bedankt voor je inspiratie! Oh enne..als je es een keer tijd hebt: http://www.o-cake.nl. Kun je kijken wat ik zoal doe."

1 opmerking:

Unknown zei

De site en de taarten zien er fantastisch uit!!