Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

WahmLinks

Eline van Waardenburg mailt ons:
"Mijn hele leven heb ik getekend en het zijn altijd mensen en dieren geweest die mij het meest fascineerden en inspireerden. Ik ben dus vooral een portrettist. Het is voor mij het mooiste en de grootste uitdaging om niet alleen een uiterlijke gelijkenis te treffen maar om juist ook de persoonlijkheid naar voren te laten komen in een portret.

Het feit dat ik moeder ben geworden en graag thuis wil zijn voor mijn dochtertje heeft mij gestimuleerd de stap te nemen om mijn droom te verwezenlijken en van mijn hobby mijn beroep te maken. Ik nodig dan ook iedereen uit mijn site te bezoeken."

De website van Eline vind je op www.elinevanwaardenburg.com

Kim Nauwelaers runt een webwinkel:
"Ik ben sinds februari jl een Belgische Wahm. Na de geboorte van onze twee kindjes waarvan één prematuur was, wilde ik niet meer terug voor een baas gaan werken. Ik heb het geprobeerd maar het ging gewoon niet om ze naar de opvang te brengen. Nu ze beiden naar school gaan, begin ik het werken toch wel te missen. Voor een baas gaan werken zag ik echt niet meer zitten en daarom heb ik besloten mijn idee dat na de geboorte van onze zoon ontstaan is verder uit te werken.

Ik ben begonnen met een webwinkel in ecologische babykleding met een groot aanbod aan prematurenkleding. Zo kan ik ouders van premature babytjes een beetje helpen want zo'n kleertjes zijn in België echt niet makkelijk te vinden.

Ik krijg wel gekke reacties dat ik niet meer buitenshuis ga werken maar ik hoop dat er in België ook meer ouders gaan openstaan voor het thuiswerken! Hopelijk lukt het met het webwinkeltje en kan ik zo iedereen overtuigen, ook in België."

Surf nu naar haar site op www.mini-a-tuur.be

Geen opmerkingen: