Thuiswerkminiprofielen is een onderdeel van www.wahm.nl - website voor succesvol thuiswerken.

Wil jij jezelf en je bedrijf aanmelden voor een mini-profiel? Vul dan je naam, website EN informatie over je bedrijf en jezelf in op dit formulier.

Wahmlinks

Annette Kuiper:
"Het is zover, mijn speelgoedwebshop www.spelenmetfantasie.nl is (nu eindelijk) officieel geopend! Het is zo leuk om nu echt pakjes in te pakken voor echte klanten, na al die voorbereidingstijd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle opmerkingen en commentaar zijn zeer welkom."

* Opmerking van Edith: meld je webwinkel snel aan op WahmPlaza, want het loopt daar nu storm!

Ilse Coenen:
"Ik ben vorig jaar gestart met Feestmaatjes - kinderfeestjes op maat. Ik verhuur allerlei themapakketten om zo thuis bijzondere feestjes te organiseren. Alles zit in deze originele pakketten; een uitgebreid draaiboek, verkleedkleren, schmink, spel en opdrachtmaterialen, en decoratieartikelen. Wil je het feestje niet thuis vieren heb ik een bijzondere locatie aan de bosrand van Dieren. Ook kan ik komen helpen met ondersteunen van het feestje. Zo kun je je eigen feestje op maat samen stellen!"

Geen opmerkingen: